torsdag 18 februari 2010

Barnrytmik hos Sensus

Liksom under höstterminen ordnar Senus med barnrytmik i Oscar Fredriks församlingslokaler. För dig som aldrig hört talas om Sensus är det ett studieförbund som håller kurser i allt från språk till ekonomiutbildningar och nu också barnrytmik. Anmälde mig vid ett svagt ögonblick till en italienskakurs på Sensus för ett par år sedan. Utan större framgång tog jag mig igenom kursen och jag var efteråt mer imponerad av Sensus än av min prestation.

Jag hörde mig för, då jag tyckte det var kostigt att man håller till i kyrkans lokaler, men tydligen har rytmikstunderna inte något kristet inslag. För 10 tillfällen á 45 minuter betalar man 600:-. Rytmikkursen är uppdelad i två grupper beroende på barnets ålder. På måndagar kl. 13:15-14 är det kurs för barn 0-6 månader. Samma veckodag kl. 14:15-15 är det kurs för barn 1-2 år. Terminen startar 22 februari. Och som sagt, man håller till i Oscar Fredriks församlings lokaler.

Läs mer och anmäl dig här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar