fredag 11 december 2009

Catarina Kruusval på Bokskåpet 12/12

Om du inte vet vad Bokskåpet är kan jag berätta att det är stans mysigaste bokaffär, främst för barn. Det är precis en sån där affär man ville bo granne med när man var liten. Tusen prylar att titta och klämma på. Alla härliga favorit böcker och det där mysiga rummet med kuddar och filtar och en en högläsande tant. Tyvärr bodde jag inte granne med en sån butik men glädjs över att jag gör det idag. Jag blir som barn på nytt bara jag ser skyltningen.

Då och då har de högläsning och sångstunder i det mysiga kuddrummet. Imorgon kommer Catarina Kruusval till butiken för signering av sina böcker samt sångstund för de minsta barnen. Vill du vara med på detta skall du vara på hörnet Värmlandsgatan/Tredje Långgatan kl. 11 den 12 december.

Har du missat Catarina Kruusval kan du läsa mer om henne här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar