lördag 21 augusti 2010

Hej igen!

Vad roligt att ni fortfarande hittar hit. Skall sanningen fram trodde jag sommaren och det långa inläggsuppehållet tagit död på intresset, men icke. Det glädjer mig så klart och beslutet att köra vidare med bloggen var mindre svårt att ta.

Har kollat runt lite och aktiviteterna har sakta börjat ta fart. För min del har mammaledigheten på heltid tagit slut och dagisinskolning börjar närma sig. Det gäller säkert många av er läsare som hängt med från början. Men ryktet om bloggen verkar ha spridits även till nyare föräldralediga, hoppas det fortsätter...

Och glöm inte att tipsa mig om ni stöter på något som skulle vara av intresse för andra. Det är mycket tack vare er "tipsare" som bloggen lever vidare.

4 kommentarer:

  1. Välkommen tillbaka!! Jag börjar också jobba, men har skickat länken till min man som nu är hemma med lilltjej!

    SvaraRadera
  2. Jag kommer vara hemma ett tag till & kommer definitivt kolla in här efter tips & så.

    Världskulturmuseet har en utställning som heter jordlingar som passar både stora & små. Helt gratis också!

    Har också upptäckt en för mig ny öppen förskola. Trädet i frölunda. Superhärlig personal som verkligen värnar om föräldrar & barn. Inte mitt i stan men verkligen värt att besöka. En toppengård som är rymningssäker finns också!

    SvaraRadera
  3. Jag ska vara hemma ett halvår till och nu när lillgrabben blivit lite större och kräver mer stimulans så känns det nödvändigt med aktiviter för att vi inte ska gå varandra nerverna :D
    Hoppas med andra ord att du har möjlighet att köra på ett tag till!

    SvaraRadera
  4. Tack för en helt fantastiskt bra blogg! Som nyinflyttad i Göteborg behöver jag alla tips på roliga och sociala aktivitete som jag och min son kan gå på :)

    SvaraRadera